یونسکو جایزه آزادی مطبوعات 2024 را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد

یونسکو در بیانیه ای در این باره تاکید کرد که ارایه این جایزه به خبرنگاران غزه بیانگر این واقعیت است که در نهایت آزادی برای خبرنگاران فلسطینی محقق خواهد شد.

این در حالی است که در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکنون 140خبرنگار فلسطینی در حالی که در حال پوشش حملات وحشیانه اشغالگران بوده اند، به شهادت رسیده اند.

خبرنگاران و اعضای کادر تحریریه شبکه الجزیره نیز امروز در روز جهانی آزادی مطبوعات در استودیوی اصلی شبکه الجزیره حضور پیدا کرده و از «وایل دحدوح» خبرنگار فلسطینی که شمار زیادی از اعضای خانواده اش را در جنگ اخیر از دست داده قدردانی کردند.

یونسکو جایزه آزادی مطبوعات 2024 را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یونسکو جایزه آزادی مطبوعات 2024 را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یونسکو جایزه آزادی مطبوعات 2024 را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد"، کلیک کنید.