کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت ها در بازار ارز را ببینید

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، قیمت دلار امروز تحرکات محدودی داشت و با نوسان 100 تا 150 تومانی در کانال چهارم کریدور ششم معامله شد.

Screenshot 2024-04-22 at 12.19.18 PM

قیمت دلار در کف حمایت ماند

تجارت نیوز در گزارشی نوشت: معامله گران، روند فعلی و درجا زدن قیمت دلار در محدوده ای مشخص را اصلاح قیمت و حاصل تلاش سیاست گذار می دانند که قصد دارد دلار را در ماه های ابتدایی سال در محدوده های فعلی ببندد.

اکنون دلار با همان قیمت روز یک شنبه در حال معامله است و فعلا سیگنالی توجه معامله گران را به خود جلب نکرده است. تحلیلگران فنی سقف بعدی قیمت دلار را کریدور بالاتر می دانند.

حواله و اسکناس دلار گران شد

قیمت درهم امروز با افت 50 تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت 17 هزار و 500 تومان معامله می شود. تتر با رشد 250 تومانی همپای دلار رش محدودی داشت و به کانال 65 هزار تومانی برگشت و با رقم 65 هزار و 150 تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم 80 هزار و 410 تومان در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت. امروز یورو کاهش 200 تومانی داشت و روی رقم 69 هزار و 140 تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته بعد از بیش از دو هفته 150 تومان افزایش پیدا کرد و امروز نیز با 10 تومان افزایش به ترتیب با رقم های 43 هزار و 725 تومان و 40 هزار و 805 تومان عرضه شد.

223225

کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت ها در بازار ارز را ببینید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت ها در بازار ارز را ببینید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت ها در بازار ارز را ببینید"، کلیک کنید.