وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد

به گزارش دانش نامه؛ به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، بن گویر افزود: نتانیاهو خوب می داند که پیامد عدم پایندی به 2 وعده خود شامل مخالفت با هرگونه مذاکره بد با حماس و دوم حمله به رفح چه خواهد بود.

اظهارات بن گویر پس از آن بیان می شود که «آموس یدلین» فرمانده اسبق شعبه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تسلط بن گویر و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی بر بنیامین نتانیاهو گفت:نخست وزیر، اسیر این دو وزیر شده است.

به گزارش ایرنا؛ همزمان با این اظهارات، رسانه های رژیم صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه نتانیاهو و بن گویر و کابینه تل آویو تظاهرات کردند.

یسراییل هیوم (اسراییل امروز) روزنامه صهیونیستی گزارش داد که تظاهر کنندگان اسراییلی در تظاهرات تل آویو شعار «بن گویر مجرم و جنایتکار است» سر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از خبرنگاران این رژیم گزارش دادند که نتانیاهو بیانیه ای در مخالفت با امضای قرارداد برای تبادل اسرا با حماس را در پوشش یک مقام دیپلماتیک اسراییلی منتشر کرده است.

روزنامه جروزالم پست چاپ سرزمین های اشغالی نیز در این باره نوشت: خبرنگاران اسراییلی تصمیم گرفتند که نتانیاهو و بازی وی برای مانع تراشی برای مبادله اسرا را برملا و وی را رسوا کنند.

این رسانه صهیونیست گزارش داد: اظهارات نتانیاهو در پوشش یک مقام ناشناس هرگز بیانگر دیدگاه کابینه نیست.

جروزالم پست در ادامه آورد: مقام مسوولی که خواست نامش فاش نشود و تهدید کرده که با وجود هرگونه توافق با حماس به رفح حمله می شود، خود نتانیاهوست.

این رسانه صهیونیست افزود: هدف نتانیاهو این است که به افکار عمومی اسراییل چنین القا کند که در مساله تشدید نظامی در مخالفت با مذاکره برای تبادل اسرا با حماس یک اجماع کلی وجود دارد.

از سوی دیگر تایمز اسراییل نیز به نقل از منابع خود گزارش داد که نتانیاهو بنی گانتس وزیر جنگ اسبق و ایزنکوت دیگر عضو شورای جنگ را برای مشاوره تلفنی دعوت نکرد.

در این مشاوره تصمیم بر آن گرفته شد که هیاتی به قاهره برای مذاکره با حماس اعزام نشود، این درحالی است که براساس گزارش رسانه های اسراییلی، آمریکا اسراییل را برای اعزام این هیات به مصر و مذاکره با نیروهای مقاومت زیر فشار گذاشته است.

فاش شدن مانع تراشی نتانیاهو ساعتی پس از آن بیان می شود که «حسام بدران» از رهبران حماس در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که نتانیاهو و اعضای کابینه تندرو او با بهانه های واهی در مسیر مذاکرات و توافق برای آتش بس کارشکنی می کنند.

بدران تصریح کرد که محاسبات نتانیاهو مرتبط با شخص او و آینده سیاسی اش است و او به دنبال توافق نیست.

به نظر می رسد که هدف آمریکا از فشار به رژیم صهیونیستی برای مذاکره با حماس، استفاده از این برگ در انتخابات آینده آمریکاست.

310310

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد"، کلیک کنید.