مشخصات گوگل پیکسل 8 بر شایعات دانش نامه تایید کوبید/ عکس

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، برای شروع گوگل پیکسل 8 مجهز به Tensor G3 و صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED FullHD+ با محافظ گوریلا گلس 3 خواهد بود. نرخ نوسازی صفحه و حداکثر روشنایی از پیکسل 7a به ترتیب به 120 هرتز و 2000 نیت افزایش یافته است.

ظرفیت باتری معمولی نیز از 4385 میلی آمپر ساعت در پیکسل 7a به 4492 میلی آمپر ساعت در پیکسل 8a افزایش یافته اس که می تواند به عنوان 4500 میلی آمپر ساعت به بازار عرضه شود. منبع افشاکننده اطلاعات ادعا می کنند که گوگل این کار را برای داشتن حداکثر 24 ساعت استقامت یا تا 72 ساعت با حالت Extreme Battery Saver می کند. این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می کند.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که گوگل پیکسل 8 هفت سال بروزرسانی امنیتی دریافت می کند، اما منابع آگاه ادعا می کنند که پیکسل 8 نه تنها هفت سال بروزرسانی امنیتی دریافت می کند، بلکه ارتقاء سیستم عامل را نیز دریافت خواهد کرد.

سیستم دوربین گوگل پیکسل 8 همانند Pixel 7a خواهد بود؛ 64MP اصلی با OIS، 13MP ultrawide و 13MP selfi، دوربین جدید از جمله Magic Editor، Best Take و Ultra HDR خواهد داشت. همچنین با Night Sight، Magic Eraser، Photo Unblur، Portrait Light، Portrait Mode و Audio Magic Eraser عرضه می شود.

پیکسل 8a در چهار رنگ ابسیدین، چینی، بای و آلویه عرضه خواهد شد که پیش از این شایعه شده بود که نام آن Mint است. این گوشی هوشمند دارای گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی خواهد بود که به ترتیب 499 و 559 دلار قیمت دارند.

منبع: GSMARENA

227227

مشخصات گوگل پیکسل 8 بر شایعات دانش نامه تایید کوبید/ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات گوگل پیکسل 8 بر شایعات دانش نامه تایید کوبید/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات گوگل پیکسل 8 بر شایعات دانش نامه تایید کوبید/ عکس"، کلیک کنید.