قیمت سکه و طلا امروز 5 اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (4 اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (5 اردیبهشت) با افت 500 هزار تومانی به 41 میلیون و 900 هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش 100 هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، 39 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش 100 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، 24 میلیون و 900 هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال 15 میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی 6 میلیون و 800 هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و 519 هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز 44 هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز 2 هزار و 318 دلار رسید.

قیمت سکه و طلا امروز 5 اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت سکه و طلا امروز 5 اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت سکه و طلا امروز 5 اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.