امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن

در گفت وگو با دانش نامه مطرح شد؛

امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آخرین مهلت نام نویسی وام های ضروری و ودیعه مسکن تا پایان امروز خبر داد.

مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه با اعلام اینکه بیش از 100 هزار داوطلب برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن نام نویسی کرده اند؛ تاکید کرد: دانشجویان تا امروز 15 اردیبهشت مهلت نام نویسی دارند.

وی افزود: دانشجویان برای دریافت وام شهریه تا پایان اردیبهشت مهلت نام نویسی در سامانه صندوف رفاه دانشجویان وزارت علوم را دارند.

گنجی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، تمام وام های دانشجویی تا پایان تیر 1403 پرداخت خواهند شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: به دانشجویان شاغل و پردیس خودگردان هیچ نوع وامی تعلق نمی گیرد و فعلاً دانشجویان روزانه و شبانه در اولویت قرار دارند.

گنجی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهر های کمتر از 500 هزار نفر 60 میلیون تومان، بیشتر از 500 هزار نفر 90 میلیون تومان و در شهرتهران 120 میلیون تومان افزایش داشته است.

امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن"، کلیک کنید.