امدادرسانی هلال احمر ایلام به 140 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

دانش نامه/ایلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی نجاتگران هلال احمر این استان به 140 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

حمزه محمدی مقدم با علام این خبر، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، 17 منزل مسکونی در شهرستان های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که 12 تیم عملیاتی در قالب 60 نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند. 

به گزارش دانش نامه به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان ایلام، محمدی مقدم گفت: تاکنون امدادرسانی به 140 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب 17 منزل مسکونی در شهرستان های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده و  همچنین 9 بسته غذایی 72 ساعته، 53 تخته پتو، 60 کیلو نایلون پوششی، 25 تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

پایان خبر دانش نامه

امدادرسانی هلال احمر ایلام به 140 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی هلال احمر ایلام به 140 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی هلال احمر ایلام به 140 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی"، کلیک کنید.