بازاریابی

  • اقتصادیروانشناسی رنگ در فروشگاه - افزایش تجربه خرید و فروش

    روانشناسی رنگ در فروشگاه – افزایش تجربه خرید و فروش

    برای بهبود تجربه خرید مشتریان در فروشگاه های فیزیکی، انتخاب هوشمندانه رنگ ها یک استراتژی قدرتمند و اثربخش است. رنگ ها می توانند به طور ناخودآگاه بر احساسات، رفتار و تصمیم گیری های خریداران تأثیر بگذارند و با ایجاد محیطی…

  • عمومیآینده دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۶: تکنولوژی هایی که هر کسب وکاری باید بداند

    آینده دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۶: تکنولوژی هایی که هر کسب وکاری باید بداند

    دیجیتال مارکتینگ در آستانه تحولات بزرگی است. سال ۲۰۲۶ نقطه عطفی برای کسب‌وکارهاست که می‌خواهند در این عرصه رقابتی پیشرو باشند. درک تکنولوژی‌های نوین و روندهای آتی برای هر کسب‌وکاری حیاتی است. ۷ تکنولوژی انقلابی دیجیتال مارکتینگ ۲۰۲۶ که هر…

  • اقتصادییوتیوب مارکتینگ چیست؟

    یوتیوب مارکتینگ چیست؟

    یوتیوب مارکتینگ چیست؟  از جمله شناخته شده ترین و در عین حال قدرتمندترین روش ها برای تبلیغات دیجیتال، یوتیوب مارکتینگ یا بازاریابی در یوتیوب می باشد. در این نوع بازاریابی از ویدئوهای تبلیغاتی، آموزشی و سرگرمی برای جذب مشتری استفاده…