بازدید زاکانی از پروژه‌های عمرانی و شهردخت منطقه ۴ – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

بازدید زاکانی از پروژه‌های عمرانی و شهردخت منطقه ۴ - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

‌به گزارش خبرگزاری دانش نامه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در بیستمین سلسله بازدیدهای خود از مناطق تهران با عنوان پویش «قرار خدمت»، به منطقه ۴ پایتخت رفت تا شخصاً در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های در دست احداث این منطقه قرار گیرد.

بیستمین پویش قرار خدمت با جلسه علیرضا زاکانی و جمعی از فرماندهان و فعالان بسیج منطقه ۴ تهران آغاز شد، پس از آن زاکانی با حضور در بلوار دلاوران منطقه ۴ از آخرین روند پیشرفت عملیات عمرانی ادامه این بلوار بازدید کرد.

دیدار از پروژه تجهیز مرکز نظارت تصویری معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه، خانه کشتی شهدای شمیران نو و نیز مجموعه شهر دخت از دیگر برنامه‌های بازدید شهردار تهران در منطقه ۴ بود.

علیرضا زاکانی در جلسه‌ای با حضور کارکنان و مدیران شهری منطقه ۴ با آنها به بحث و تبادل‌نظر پیرامون شرایط منطقه پرداخت.

پس از این جلسه شورای معاونین شهرداری با هدف بررسی اقدامات لازم پیرامون تکمیل پروژه‌های منطقه ۴ در محل شهرداری این منطقه برگزار خواهد شد.

گفتگو با نخبگان منطقه و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های بیستمین پویش قرار خدمت است،

در پایان برنامه نیز شهردار تهران برای نماز مغرب و عشا در مسجد معراج حاضر و پاسخگوی مطالبات شهروندان منطقه ۴ خواهد بود.

بازدید زاکانی از پروژه‌های عمرانی و شهردخت منطقه ۴ – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید زاکانی از پروژه‌های عمرانی و شهردخت منطقه ۴ – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید زاکانی از پروژه‌های عمرانی و شهردخت منطقه ۴ – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.