بازسازی و نوسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی در آستانه بازگشایی مدارس

بازسازی و نوسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی در آستانه بازگشایی مدارس

در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه 1403، به منظور روان‌سازی ترافیک در تقاطعات و افزایش رضایت شهروندان، شرکت کنترل ترافیک تهران اقدام به نوسازی و بازسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، حمید برادران مدیرعامل شرکت اعلام کرد: علاوه بر تعمیر شناسگرهای معیوب و تعویض تابشگرهای ناقص، فرآیند شستشوی تجهیزات نیز انجام شده است. این برنامه شامل تعویض کنترلرهای هوشمند فرسوده با نمونه‌های جدید است که ضمن داشتن استحکام و هماهنگی بیشتر با مبلمان شهری، عملیات تعمیر و نگهداری را ساده‌تر کرده و خرابی‌های کمتری خواهند داشت.تا ابتدای مهرماه، این عملیات در 10 تقاطع صورت خواهد گرفت.

برادران افزود: در برخی از تقاطعات علاوه بر نوسازی تجهیزات چراغ راهنمایی، سیستم کابل‌کشی تقاطع به شیوه دیتا لاین و استفاده از کابل دیتا به جای کابل سیگنال تغییر خواهد یافت. شایان ذکر است اولین نمونه از این روش در اردیبهشت ماه سال جاری در تقاطع تکاوران- سی‌متری دوم نصب شد.

بازسازی و نوسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی در آستانه بازگشایی مدارس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازسازی و نوسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی در آستانه بازگشایی مدارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازسازی و نوسازی کنترلرهای هوشمند چراغ راهنمایی در آستانه بازگشایی مدارس"، کلیک کنید.