پرحجم شدن ترافیک در معابر پایتخت – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

پرحجم شدن ترافیک در معابر پایتخت - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، سرهنگ فیروز کشیر درباره وضعیت ترافیکی امروز پایتخت گفت: در گزارشی که از رصد دوربین‌های ترافیکی سطح شهر به دست آمده، اشاره شده است که در بیشتر معابر پایتخت، ترافیک در حال شکل گیری است.

وی افزود: بر اساس این گزارش، از ساعات اولیه صبح، در بزرگراه‌های صدر، شیخ فضل الله نوری، یادگار امام (ره) و حکیم ترافیک در حال پرحجم شدن است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در بزرگراه‌های شهید سلیمانی، شهید همت، شهید بابایی، شهید زین الدین، شهید آبشناسان و شهید صیاد شیرازی ترافیک نیمه سنگین است.

کشیر گفت: در محورهای محمدعلی جناح و پل سید خندان نیز ترافیک در حال حرکت گزارش شده است.

وی افزود: در اتوبان‌های امام علی (ع)، آزادگان و تهران کرج ترافیک نیمه سنگین است و به نظر می‌رسد تا ساعاتی دیگر از حجم خودروها کاسته شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست به هیچ وجه در حاشیه بزرگراه‌ها توقف نکرده و یا با دنده عقب حرکت نکنند.

پرحجم شدن ترافیک در معابر پایتخت – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرحجم شدن ترافیک در معابر پایتخت – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرحجم شدن ترافیک در معابر پایتخت – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.