گفت‌وگوی دانش نامه با سرمربی کره‌ای تیروکمان/ رقبا از ما می‌ترسند! – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

سونگ چیل هونگ، سرمربی تیم ملی تیر و کمان ایران در گفت وگو با خبرنگار دانش نامه در مورد میزان رضایتش از عملکرد ملی پوشان در کاپ جهانی ترکیه اظهار کرد: از عملکرد تیم راضی نیستم چون ما اهداف بزرگتری داشتیم. در تلاش بودیم در بخش تیمی بانوان به سهمیه دست پیدا کنیم که این هدف ما محقق نشد. فکر می کنم دلیل این اتفاق هم این باشد که ما زیادی به کسب سهمیه در این بخش امیدوار بودیم و فشار زیادی را به ورزشکارانمان تحیمل کردیم.

وی افزود: ملی پوشان ایران با اینکه کم تجربه بودند ولی واقعا با مهارت هستند اما متاسفانه نتوانستند این مهارت را خوب مدیریت کنند. تیراندازی با کمان ایران در یک سال و نیم اخیر رشد خوبی داشته و در مسابقات نتایج مناسبی به دست آورده است ولی با این حال معتقدم ضعیف ترین ورژن خودشان را در کاپ جهانی ترکیه به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم ملی تیر و کمان در پاسخ به این پرسش که شما و مبینا فلاح برای نخستین بار قرار است در المپیک حضور داشته باشید؛ فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای را کسب کنید؟ گفت: امیدواریم که نتیجه خوبی بگیریم. در حال حاضر تنها تمرکز ما روی تمرینات فلاح است. متاسفانه به دلیل محدودیت‌هایی که داریم نمی‌توانیم صد درصد کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم اما سعی ما این خواهد بود که بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: متاسفانه کار در المپیک برای ما سخت خواهد بود چون آنجا ایجنت نداریم. در حال حاضر نیز نیاز به یکسری تجهیزات و امکانات داریم که فراهم کردن‌شان دشوار است.

گفت‌وگوی مهر با سرمربی کره‌ای تیروکمان/ رقبا از ما می‌ترسند!

سونگ چیل هونگ، مربی کره‌ای تیم ملی با اشاره به پیشرفت کمانداران در دو سال گذشته گفت: از زمانی که به ایران آمدم خوشبختانه رشد تیراندازی با کمان ایران چشمگیر بوده است. در حال حاضر ما در مسابقات بین المللی مورد توجه هستیم و برای مابقی تیم‌ها به حریف قدرتمندی تبدیل شدیم به شکلی که رقبا دیگر دوست ندارند با ما مسابقه دهند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کنید تیروکمان ایران با این سرعت پیشرفتی که شما به آن معتقدید روزی در المپیک روی سکو می‌رود؟ توضیح داد: برای رفتن روی سکو زود است اما اگر این روند ادامه پیدا کند و همه چیز با برنامه پیش برود می‌توان در المپیک مدال هم گرفت.

سرمربی تیم ملی در واکشن به حذف کمانداران ایران در همان بازی نخست در ادوار گذشته المپیک عنوان کرد: بله همواره اینطور بوده که المپین های ایران در همان بازی نخست حذف شدند ولی تلاش ما این است که بتوانیم در پاریس بهترین نتیجه تاریخ ایران را رقم بزنیم. همانطور که گفتم ما در این بازی‌ها و حتی حالا که تمرین می‌کنیم محدودیت داریم امیدوارم این محدودیت‌ها در روز مسابقه پاگیر ما نشود. هدف ما این است نتیجه‌ای بهتر از دوره‌های قبل به دست بیاوریم.

سونگ چیل هونگ در مورد ادامه همکاری با فدراسیون ایران بعد از بازی‌های المپیک گفت: در این مورد باید با فدراسیون صحبت کنیم چون باید دید فدراسیون چه تصمیمی دارد و در نهایت مشورت‌های لازم انجام شود بعد تصمیم گیری کنیم.

گفت‌وگوی دانش نامه با سرمربی کره‌ای تیروکمان/ رقبا از ما می‌ترسند! – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گفت‌وگوی دانش نامه با سرمربی کره‌ای تیروکمان/ رقبا از ما می‌ترسند! – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گفت‌وگوی دانش نامه با سرمربی کره‌ای تیروکمان/ رقبا از ما می‌ترسند! – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.