آب فاز دوم شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده متصل می شود

آب فاز دوم شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده متصل می شود

دانش نامه/همدان معاون وزیر صمت از اتصال آب واحدهای صنعتی و در حال ساخت و ساز شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده خبر داد.

دکتر فرشاد مقیمی سه شنبه 15خرداد در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان بهار و کبودراهنگ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در خصوص بحث فاز دوم آب شهرک صنعتی لالجین تا شرایط نصب ترانس به زمان نیاز است که در این رابطه حداکثر یک ماه آینده  آب واحدهای صنعتی و در حال ساخت و ساز شهرک متصل می شود .

وی با اشاره به بحث ایجاد شهرک صنعتی، صنفی، تخصصی ترشیجات و شوریجات شهر مهاجران، تصریح کرد: در شهرستان بهار در شهر مهاجران احداث ناحیه صنعتی، صنفی، تخصصی شوریجات و ترشیجات را داریم که قرار شد در این رابطه مطالعات آن را همکاران ظرف سه ماه آینده انجام دهند البته مشروط به اینکه دستگاه های خدمات رسان تاییدیه نهایی تامین آب و برق آن را بدهند که بعد از آن تصمیم بگیریم چه اقداماتی در این منطقه انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ادامه داد: از گذشته در جریان مسایل و مشکلات منطقه لالجین بودیم و برای احداث فاز دوم شهرک صنعتی لالجین تصمیماتی مبنی بر واگذاری ها انجام گرفته بود که خوشبختانه این تصمیمات انجام و اجرایی شده اند.

مقیمی افزود: آب و برق لازم در فاز دوم داخل شهرک صنعتی لالجین وجود دارد اما اینکه به دست سرمایه گذاران و واحدهایی که در حال ساخت و ساز در این شهرک هستند برسد، در یک بازه زمانی چند روزه قرار شد دوستان به صورت دسته جمعی درخواست های خود را به اداره برق تحویل بدهند و بلافاصله پیمانکار انتخاب کرده و برق را به واحدها متصل کنند.

مقیمی اضافه کرد: البته تا زمان اتصال، شهردار شهر همکاری می کند که بتوانیم حداقل یک تانکر به صورت سیار و به وسیله خودروهای مرتبط، انتقال آب به این محل را انجام دهد تا از این آب برای ساخت و ساز استفاده شود و فصل ساخت و ساز از دست نرود.

پایان خبر دانش نامه

آب فاز دوم شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده متصل می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آب فاز دوم شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده متصل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آب فاز دوم شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده متصل می شود"، کلیک کنید.