نمونه برداری از صنایع نفتی و پتروشیمی آبادان برای کاهش آلاینده ها

نمونه برداری از صنایع نفتی و پتروشیمی آبادان برای کاهش آلاینده ها

دانش نامه/خوزستان رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان با اشاره به بازدید از صنایع نفتی و پتروشیمی شهرستان آبادان، از نمونه برداری از این مراکز به منظور کاهش و رفع آلودگی های محیط زیست خبر داد.

رضا جاوید در گفت وگو با دانش نامه در خصوص روند این پایش گفت: پایش صنایع بزرگ به ویژه صنایع نفت و پتروشیمی به منظور بررسی وضعیت زیست محیطی و نظارت بر کنترل آلاینده ها ضروری است. به این منظور، نظارت و پایش زیست محیطی بر صنایع مستقر در آبادان و همچنین عملکرد آن ها در منطقه به صورت مستمر انجام می شود.  

وی افزود: اداره حفاظت محیط زیست آبادان بر حسب رسالت و وظیفه قانونی خود در صورت مواجهه با واحدهای متخلف به استناد قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست با آن ها برخورد می کند و در صورت رفع نشدن آلودگی در موعد مقرر، از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری می شود.  

جاوید گفت: در این پایش از پتروشیمی، نیروگاه گازی، پالایش نفت و یکی از برندهای روغن سازی بازدید و نمونه برداری به منظور کاهش و رفع آلودگی های محیط زیست انجام شد.

پایان خبر دانش نامه

نمونه برداری از صنایع نفتی و پتروشیمی آبادان برای کاهش آلاینده ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمونه برداری از صنایع نفتی و پتروشیمی آبادان برای کاهش آلاینده ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمونه برداری از صنایع نفتی و پتروشیمی آبادان برای کاهش آلاینده ها"، کلیک کنید.