تکذیب صحبت های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون ها

حبیب زاده، منتخب مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رای دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف گویی است».

تکذیب صحبت های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون ها

آفتاب نیوز :

حبیب زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رییس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسیول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

تکذیب صحبت های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکذیب صحبت های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون ها" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکذیب صحبت های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون ها"، کلیک کنید.