مرگ کودک 8 ساله در صحنه به دلیل سقوط از ارتفاع – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

مرگ کودک 8 ساله در صحنه به دلیل سقوط از ارتفاع - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، سرهنگ جلال پشوتن بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد سقوط از کوه های صحنه که منجر به فوت شده، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد پسر بچه ای 8 ساله که جهت تفریح همراه به خانواده به کوه های صحنه رفته بود به علت سقوط از ارتفاع و شدت جراحات وارده متاسفانه جان خود را از دست داده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با ابراز تاسف از این حادثه تلخ، گفت: جسد این کودک به سرخانه منتقل و در همین راستا پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی برای بررسی های تکمیلی ارسال شده است.

مرگ کودک 8 ساله در صحنه به دلیل سقوط از ارتفاع – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ کودک 8 ساله در صحنه به دلیل سقوط از ارتفاع – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ کودک 8 ساله در صحنه به دلیل سقوط از ارتفاع – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.