اجرای برنامه نوروزخوانی و جنگ شادی در پارک ملت اسدآباد

اجرای برنامه نوروزخوانی و جنگ شادی در پارک ملت اسدآباد

دانش نامه/همدان در سومین روز از نوروز 1403 برنامه نوروزخوانی و جنگ شادی با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و شهرداری و شورای شهر اسدآباد در پارک ملت این شهر با حضور مردم، میهمانان و گردشگران نوروزی برگزار شد.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان اسدآباد در حاشیه این برنامه اظهار کرد: اجرای این نوع از برنامه ها علاوه بر ارایه خدمت در ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم شهرستان و  مسافران نوروزی، فرصتی مناسب و مغتنم در معرفی جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم بومی و منطقه ای  شهرستان به مردم و گردشگران و مسافران است.

کامران اکبری شایگان هدف از این برنامه را حفظ سنت های اصیل و کهن برشمرد و با تاکید بر پاسداشت آیین های کهن تصریح کرد: در ایام نوروز 12 برنامه شاخص مفرح و شاد همسو با ماه مبارک رمضان برای  نوروز در شهرستان اسدآباد پیش بینی شده که این برنامه ها در حال اجراست.

به گزارش دانش نامه، در برنامه نوروزخوانی آوای خوش نی، سرنا و دف قاصدان شادی همراه با عروسک های غول پیکر  حاجی فیروز، عمو نوروز و ننه سرما نشاط و فضای مفرح و خاصی را در بین مردم و میهمانان و گردشگران نوروزی به ویژه کودکان ایجاد کرده بود.

پایان خبر دانش نامه

اجرای برنامه نوروزخوانی و جنگ شادی در پارک ملت اسدآباد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای برنامه نوروزخوانی و جنگ شادی در پارک ملت اسدآباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای برنامه نوروزخوانی و جنگ شادی در پارک ملت اسدآباد"، کلیک کنید.