آماده باش تیم های امدادی در پی شروع بارندگی ها در استان بوشهر

آماده باش تیم های امدادی در پی شروع بارندگی ها در استان بوشهر

دانش نامه/بوشهر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش تیم های عملیاتی و پایگاه های امداد و نجات در سراسر استان خبر داد.

احسان ایزدپناه با اشاره به شروع بارندگی در برخی مناطق استان افزود: با توجه به رصد نقشه های هواشناسی و اعلام هشدار نارنجی کلیه تیم های عملیاتی در شعب سراسر استان در حالت آماده باش به سر می برند.

وی همچنین با اشاره به طغیان برخی رودخانه ها در استان های همجوار تصریح کرد: از همه عزیزان و مهمانان گرامی که قصد عزیمت به استان بوشهر را دارند تقاضا داریم از توقف در حاشیه رودخانه و همچنین با توجه به طوفانی شدن خلیج فارس از ورود به دریا جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه های امداد و نجات جاده آماده پذیرش مسافرانی است که به دلیل نامساعد شدن شرایط جوی در راه مانده اند.

هموطنان عزیز می توانند در صورت بروز حادثه و یا هرگونه خدمات امدادی با شماره تلفن 112 ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

پایان خبر دانش نامه

آماده باش تیم های امدادی در پی شروع بارندگی ها در استان بوشهر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش تیم های امدادی در پی شروع بارندگی ها در استان بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش تیم های امدادی در پی شروع بارندگی ها در استان بوشهر"، کلیک کنید.