یک قابلیت کاربردی از گوشی های شیایومی حذف می شود!

به گزارش خبرگزاری دانش نامه و براساس گزارش مجله دانش نامه، طبق اعلام رسمی شیایومی، قابلیت محبوب پخش ویدیو در پس زمینه را که همراه با رابط کاربری MIUI 12 به گوشی شیایومی اضافه شده بود، از رابط کاربری HyperOS حذف می شود.

به احتمال زیاد شیایومی در پی هشدار گوگل چنین تصمیمی گرفته است، زیرا قابلیت مورد بحث به کاربران اجازه می دهد حتی در صورت خاموش بودن صفحه نمایش گوشی، ویدیوهای یوتیوب را در پس زمینه اجرا کنند.

یک قابلیت کاربردی از گوشی های شیایومی حذف می شود!

کاربران یوتیوب برای بهره بردن از چنین قابلیتی باید اشتراک پریمیوم بخرند، اما گوشی های شیایومی کاربران خود را از پرداخت هزینه به گوگل بی نیاز می کنند. شیایومی با انتشار تدریجی به روزرسانی ها، قابلیت یادشده را از Video Toolbox حذف خواهد کرد.

ویژگی Video Toolbox که همراه با MIUI 12 در دسترس قرار گرفته بود، تحسین بسیاری از کاربران را برانگیخت و آن ها را به خرید گوشی های شیایومی ترغیب می کرد. قابلیت پخش ویدیو در پس زمینه بعد از به روزرسانی به آخرین نسخه ی Video Toolbox به تدریج حذف خواهد شد.

227227

یک قابلیت کاربردی از گوشی های شیایومی حذف می شود!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک قابلیت کاربردی از گوشی های شیایومی حذف می شود!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک قابلیت کاربردی از گوشی های شیایومی حذف می شود!"، کلیک کنید.