دستگیری قاتل فراری در صفادشت

دستگیری قاتل فراری در صفادشت

دانش نامه/تهران فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل دختری جوان در یکی از روستاهای صفادشت، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی درصحنه جرم حضور پیدا کرده و موضوع را به صورت ویژه بررسی کردند.

سرهنگ منصور خدایی در خصوص این حادثه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل شده و در یک عملیات هوشمندانه، قاتل فراری را در یکی از روستاهای اطراف بخش صفادشت شهرستان ملارد دستگیر کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارکی که پلیس به او ارایه داده بود، اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد.

سرهنگ خدایی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد تا به جرمش رسیدگی شود.

پایان خبر دانش نامه

دستگیری قاتل فراری در صفادشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاتل فراری در صفادشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاتل فراری در صفادشت"، کلیک کنید.