انتخابات با حفظ امنیت و سلامت در حال برگزاری است

انتخابات با حفظ امنیت و سلامت در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار دانش نامه کرمانشاه، شهرام کرمی عصر امروز جمعه (یازدهم اسفند ماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: مشکل خاصی در شعب اخذ رای وجود ندارد و حضور گسترده مردم را شاهد هستیم، انتخابات با حفظ امنیت و سلامت در حال برگزاری است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون هیچ مشکلی در حوزه های انتخابی و صندوق های رای وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان ها خارج از حوزه های اخذ رای بی نظمی های صورت گرفته که اخلالگران دستگیر شده اند، این بی نظمی ها عمدتاً درگیری های مختصری بوده است.

کرمی ابراز کرد: گزارشاتی در خصوص خرید و فروش رای اعلام شده است، در صورت اثبات تخلف برخورد قاطع صورت می گیرد، تاکنون تخلفی مربوط به کاندیداها نداشته ایم.

46

انتخابات با حفظ امنیت و سلامت در حال برگزاری است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات با حفظ امنیت و سلامت در حال برگزاری است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات با حفظ امنیت و سلامت در حال برگزاری است"، کلیک کنید.