معامله 268 کیلو شمش طلا

معامله 268 کیلو شمش طلا

در دهمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران 268 قطعه شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت.

به گزارش دانش نامه، مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ارز و طلای ایران، دهمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز سه شنبه 8 اسفند ماه 1402 با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد و حدود یکهزار میلیارد تومان شمش معامله شد.

از مجموع عرضه 304 قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995 در هزار، 268 قطعه شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت.

شمش های طلای استاندارد، در حراج امروز با میانگین قیمت 3 میلیارد و 721 میلیون تومان معامله شد.

حراج بعدی شمش طلای استاندارد در روز یکشنبه 13 اسفند ماه 1402 در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار می شود که آگهی حراج آن از طریق تارنمای مرکز مبادله ارز و طلای ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار خواهد گرفت.

پایان خبر دانش نامه

معامله 268 کیلو شمش طلا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معامله 268 کیلو شمش طلا" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معامله 268 کیلو شمش طلا"، کلیک کنید.