استعفای شهردار آذرشهر/ سرپرست جدید انتخاب شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

استعفای شهردار آذرشهر/ سرپرست جدید انتخاب شد - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، میثم مقدم با ارسال نامه به شورای اسلامی آذرشهر درخواست استعفا کرده بود، که پس از بحث و بررسی در این خصوص، سرانجام شورای اسلامی آذرشهر با استعفای وی موافقت کرد و در هییت تطبیق شهرستان این مصوبه شورای اسلامی آذرشهر در خصوص استعفای میثم مقدم پذیرفته شد هنوز از علت و انگیزه ی این استعفا اطلاعاتی در دسترس نیست.

پس از دستگیری شهردار و برخی اعضای شورای شهر آذرشهر در سال 1399 به اتهام فساد مالی، میثم مقدم در بهمن ماه سال 1399 بعنوان شهردار آذرشهر معارفه شد. وی فردی متعهد، توانمند و انقلابی بود و مجموعه ورشکسته شهرداری را با 11 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت و در طول سه سال مدیریتش توانست این مجموعه ورشکسته را به یک شهرداری پویا و کارآمد تبدیل کرده و در قانونمداری و اقتدار مدیریتی زبانزد خاص و عام بود.

ایجاد پروژه های متعدد عمرانی، نهضت مسیرگشایی مخصوصاً در بافت فرسوده شهری ، آسفالت معابر ، ایجاد پروژه های متعدد عمرانی و همچنین با ایجاد زیر ساخت های مناسب با رویکرد فساد ستیزی ، و با ایجاد اتوماسیون اداری و سیستم GIS اقدامات موثری مبارزه با فساد اداری و سالم سازی محیط اداری انجام داد.

پس از استعفای او، شورای اسلامی آذرشهر محمد رضا الهامی را بعنوان سرپرست جدید انتخاب کردند.

استعفای شهردار آذرشهر/ سرپرست جدید انتخاب شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استعفای شهردار آذرشهر/ سرپرست جدید انتخاب شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استعفای شهردار آذرشهر/ سرپرست جدید انتخاب شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.