تجلیل از عکاس و سردبیر ایسنای سمنان در جام رسانه ای امید و جشنواره ابوذر

تجلیل از عکاس و سردبیر ایسنای سمنان در جام رسانه ای امید و جشنواره ابوذر

دانش نامه/سمنان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان برگزار شد و مسعود محقق و هوشنگ حبیبی بسطامی عکاس و سردبیر دانش نامه به عنوان برگزیده های این جشنواره تجلیل شدند.

در اختتامیه این جشنواره که شامگاه شنبه (28 بهمن ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی – امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان، فرمانده سپاه قایم استان و جمعی از مسوولان استان برگزار شد، از هوشنگ حبیبی سردبیر دانش نامه در استان سمنان به عنوان برگزیده بخش گزارش و مسعود محقق به عنوان برگزیده بخش عکس تقدیر شد.

همچنین در نخستین جام رسانه ای امید استان از تیم ایسنای سمنان که در قامت تیم رسانه ای «دانشمند فقید زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی» در این رویداد رسانه ای حضور یافته بود به عنوان یکی از تیم های برتر جام امید تجلیل شد.

احمدی، رییس بسیج رسانه استان سمنان در این مراسم اظهار کرد: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان در 9 محور ملی و سه بخش استانی برگزار شد.

او از رشد بیش از 12 درصدی ارسال اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان  خبر داد و گفت: امسال بیش از 970 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

دبیر جشنواره استانی ابوذر بیان کرد: با رای هیات داوران، از 47 اثر برتر هفتمین جشنواره ابوذر استان سمنان در 12 بخش ملی و استانی و در 18 قالب متنوع رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری و فضای مجازی به عنوان آثار برگزیده جشنواره قدردانی شد.

وی همچنین از تجلیل از برترین های جام رسانه ای امید استان سمنان خبر داد و افزود: همزمان با معرفی برترین های جشنواره هفتم ابوذر، از برترین های اولین جام رسانه ای امید این استان نیز تقدیر شد. همچنین در این جام از 29 تیم برتر حاضر در این رویداد رسانه ای تقدیر شد.

پایان خبر دانش نامه

تجلیل از عکاس و سردبیر ایسنای سمنان در جام رسانه ای امید و جشنواره ابوذر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجلیل از عکاس و سردبیر ایسنای سمنان در جام رسانه ای امید و جشنواره ابوذر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجلیل از عکاس و سردبیر ایسنای سمنان در جام رسانه ای امید و جشنواره ابوذر"، کلیک کنید.