دادستان تهران به مشکلات 102 نفر از شهروندان رسیدگی کرد

دادستان تهران به مشکلات 102 نفر از شهروندان رسیدگی کرد

دادستان تهران در دیدار مردمی با 102 نفر از شهروندان، به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی آن ها رسیدگی کرد.

به گزارش دانش نامه، علی صالحی به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح امروز چهارشنبه 18 بهمن 1402 با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آن ها، به درخواست ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات رهبری و سیاست های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه و همچنین برنامه های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسیولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان 15 خرداد برگزار می شود.

هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت وگو کنند.

پایان خبر دانش نامه

دادستان تهران به مشکلات 102 نفر از شهروندان رسیدگی کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دادستان تهران به مشکلات 102 نفر از شهروندان رسیدگی کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دادستان تهران به مشکلات 102 نفر از شهروندان رسیدگی کرد"، کلیک کنید.