رشد 30 درصدی مصرف گاز در کشور

رشد 30 درصدی مصرف گاز در کشور

آفتاب نیوز :

سعید عقلی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به عدد 642 میلیون متر مکعب رسید که با رشد 30 درصدی همراه بود.

او گفت: 450 میلیون متر مکعب در بخش خانگی، 77میلیون مترمکعب در بخش صنایع غیر عمده، 32 میلیون مترمکعب در بخش کشاورزی، حدود 26 میلیون متر مکعب در بخش حمل و نقل و 58 میلیون مترمکعب در بخش تجاری و عمومی گاز استفاده شده است.

عقلی گفت: تاکید می کنیم هموطنان بخصوص در استان تهران، کردستان و آذربایجان غربی که بیشترین سرانه مصرف گاز را دارند صرفه جویی کنند.

او گفت: در 24 ساعت آینده پیش بینی می شود با برودت هوا مصرف گاز افزایش یابد و در حال حاضر در تامین گاز نقاط کشور با توجه به حجم هوای سرد هیچگونه قطعی و کمبود گازی گزارش نشده است.

 

رشد 30 درصدی مصرف گاز در کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 30 درصدی مصرف گاز در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 30 درصدی مصرف گاز در کشور"، کلیک کنید.