جوایز رنکینگ اتحادیه جهانی به فرنگی کاران کشورمان اهداء شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

جوایز رنکینگ اتحادیه جهانی به فرنگی کاران کشورمان اهداء شد - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دانش نامه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی در پایان هر سال برای برترین کشتی گیران که در رنکینگ این اتحادیه قرار می گیرند جوایز دلاری را در نظر می گیرد.
بر این اساس جوایز دلاری فرنگی کار کشورمان عصر دیروز توسط علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی به آنها اهدا شد و امین میرزازاده، محمدهادی ساروی و علیرضا مهمدی هرکدام 5 هزار دلار و پویا دادمروز و مهدی محسن نژاد نیز هرکدام 2 هزار دلار دریافت کردند.

جوایز رنکینگ اتحادیه جهانی به فرنگی کاران کشورمان اهداء شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوایز رنکینگ اتحادیه جهانی به فرنگی کاران کشورمان اهداء شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوایز رنکینگ اتحادیه جهانی به فرنگی کاران کشورمان اهداء شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.