پیش بینی یخ زدگی شدید معابر در محورهای کوهستانی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

پیش بینی یخ زدگی شدید معابر در محورهای کوهستانی - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا گفت: بخش گسترده ای از کشور تحت تاثیر سامانه بارشی است که در استان های کوهستانی عمدتاً غربی، شمالی، شمال غربی و بخشی از مرکز همراه با بارش برف است و شرایط خاصی در تردد خودروها ایجاد کرده است.

وی افزود: دیشب و امروز صبح 2 محور اصلی شیراز _ اصفهان محدوده ایزدخواست و محور سمنان _ دامغان در محدوده گرنهه آهوان مسدود بود بازگشایی شد ولی با توجه به شرایط برفی این 2 منطقه کماکان احتمال اینکه به دلیل شرایط جوی مجبور به انسداد مسیر شویم هست.

سردار حسینی گفت: در حال حاضر محورهای پونل _ خلخال، هشتگرد _ طالقان، سمنان _ فیروزکوه، شاهرود _ گرگان هم به علت بارش برف فعلاً مسدود است.

رییس پلیس راهور فراجا بیان داشت: به واسطه بارش برف و شرایطی که جاده دارد امشب و فردا جاده ها برای سفر وضعیت مناسبی ندارد و تاکید می کنیم هموطنان از سفرهای غیر ضروری به شدت اجتناب کنند و اگر سفر ضروری تر پیش دارند حتماً سفر را در طول روز انجام دهند.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم امشب با یخ زدگی شدید سطح معابر در محورهای کوهستانی مواجه باشیم علی رغم آماده باش همه همکاران توصیه می شود حتماً برای سفر شهروندان تجهیزات لازم همراه داشته باشند.

پیش بینی یخ زدگی شدید معابر در محورهای کوهستانی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی یخ زدگی شدید معابر در محورهای کوهستانی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی یخ زدگی شدید معابر در محورهای کوهستانی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.