عیدی کارگران نباید از 10 میلیون و 165 هزار تومان کمتر باشد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

عیدی کارگران نباید از 10 میلیون و 165 هزار تومان کمتر باشد - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، هادی ابوی، نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره میزان عیدی کارگران به دانش نامه گفت: عیدی کارگران در قانون دارای فرمول است و حداقل عیدی معادل 2 ماه حقوق قانون شورای عالی کار و حداکثر 3 تا حقوق می شود.

وی افزود: حداقل عیدی 10 میلیون و 165 هزار و 680 تومان بوده و حداکثر 15 میلیون و 924 هزار و 852 تومان تعیین شده است.

نماینده کارگران در شورای عالی کار ادامه داد: عیدی مزدبگیران دوبرابر آخرین حقوق آن ها است؛ مشروط بر اینکه از 3 برابر حداقل حقوق سال مربوط بیشتر نباشد.

ابوی تاکید کرد: البته اگر کارفرمایی عیدی کارگران خود را بر اساس دو برابر حقوق آنها بپردازد و از سقف تعیین شده بالاتر باشد کار غیرقانونی انجام نداده است؛ اما حداقل عیدی نباید از عدد تعیین شده کمتر باشد.

عیدی کارگران نباید از 10 میلیون و 165 هزار تومان کمتر باشد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیدی کارگران نباید از 10 میلیون و 165 هزار تومان کمتر باشد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیدی کارگران نباید از 10 میلیون و 165 هزار تومان کمتر باشد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.