۴ بازار میوه و تره بار در ۴ نقطه تهران افتتاح شد

۴ بازار میوه و تره بار در ۴ نقطه تهران افتتاح شد

مراسم افتتاح 4 بازار میوه و تره بار صبح امروز دوشنبه 22 مرداد ماه، در بریانک برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، مراسم افتتاح 4 بازار میوه و تره بار صبح امروز دوشنبه 22 مرداد ماه، در بریانک برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این بازارها شامل بازار میوه و تره بار دستواره ، تسلیحات، بریانک و ستارخان می‌شود. بازار دستواره در منطقه ۲۱ بزرگراه شهید لشگری، بازار تسلیحات در منطقه ۸ خیابان گلشن دوست، بازار بریانک در منطقه ۱۰ خیابان قزوین و بازار ستارخان نیزدر منطقه ۲ و در خیابان ستارخان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

گفتنی است، بازار میوه و تره بار تسلیحات در عرصه ۱۵۸ متر مربع، بازار دستواره به مساحت ۵۰۰ متر مربع، بازار بریانک به متراژ ۷۸۵ متر مربع و بازار ستارخان در عرصه ۴۷۸ متر مربع احداث شده است.

 

گزارش در حال به روز رسانی است…

۴ بازار میوه و تره بار در ۴ نقطه تهران افتتاح شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴ بازار میوه و تره بار در ۴ نقطه تهران افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴ بازار میوه و تره بار در ۴ نقطه تهران افتتاح شد"، کلیک کنید.