۲ شهر خوزستان لرزیدند – دانش نامه

۲ شهر خوزستان لرزیدند - دانش نامه

به گزارش دانش نامه، همین شنبه دو زلزله به فاصله یک ساعت دو شهر شمالی استان خوزستان را لرزاندند. اولی در اندیمشک با قدرت ۳.۹ ریشتری رخ داد و دومی در مسجدسلیمان با قدرت ۴.۲ ریشتری.

دانش نامه در خبری نوشت:همین شنبه دو زلزله به فاصله یک ساعت دو شهر شمالی استان خوزستان را لرزاندند. اولی در اندیمشک با قدرت ۳.۹ ریشتری رخ داد و دومی در مسجدسلیمان با قدرت ۴.۲ ریشتری. زلزله اندیمشک در عرص جغرافیایی ۳۲.۵۲۲، طول جغرافیایی ۴۷.۹۴۴ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد. زلزله مسجد سلیمان هم در عرض جغرافیایی ۳۱.۹۴۱، طول جغرافیایی ۴۹.۴۰۲ در عمق ۱۱ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش، مقیاس ریشتر بین یک تا ۱۰ است. زلزله مقیاس یک قابل احساس نیست و در مقابل مقیاس ۱۰ نابودکننده یک منطقه خواهد بود.

233217

۲ شهر خوزستان لرزیدند – دانش نامه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ شهر خوزستان لرزیدند – دانش نامه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ شهر خوزستان لرزیدند – دانش نامه"، کلیک کنید.