۱۰ طرح‌ شیلاتی هرمزگان آماده افتتاح شد

۱۰ طرح‌ شیلاتی هرمزگان آماده افتتاح شد

به گزارش دانش نامه، مسعود بارانی با اعلام این به رسانه ها اظهار کرد: در هفته دولت سالجاری به ترتیب شهرستان های قشم، بندرلنگه و سیریک بیشترین تعداد پروژه شیلاتی قابل افتتاح را به خود اختصاص می دهند.وی بهره برداری از ۲ هزار و ۸۰۰ تن طرح پرورش ماهی در قفس در قالب چهار طرح با اعتباری افزون بر پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۸۵ نفر در شهرستان های قشم و بندرلنگه و بهره برداری از ۲ مرکز ۵۰ میلیون قطعه ای تکثیر میگو با اعتباری افزون بر ۹۰۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرستان های سیریک و بندرلنگه و بهره برداری از یک طرح پرورش ماهی خاویاری ۵۰ تنی با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر را از طرح‌های افتتاحی هفته دولت در حوزه شیلات عنوان کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: همچنین امسال شاهد توسعه و تکمیل موج شکن مردمی «مسن» و موج شکن مردمی «شیب دراز» در شهرستان قشم و ساماندهی مرکز تخلیه صید چاهو شرقی در حوزه صید و صیادی استان خواهیم بود.

بارانی با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم شاهد توفیقات و دستاوردهای خوبی برای مردم استان و ملت ایران بوده‌ایم، گفت: امسال با توجه به تلاش ها و پیگیری های انجام گرفته، شاهد پیشرفت چشمگیری در مجموعه‌های فعالیتی شیلات هرمزگان از جمله پروژه‌های آبزی پروری، صید و صیادی، عمرانی، تولیدی و سرمایه‌گذاری بوده‌ایم.

46

۱۰ طرح‌ شیلاتی هرمزگان آماده افتتاح شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۰ طرح‌ شیلاتی هرمزگان آماده افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۰ طرح‌ شیلاتی هرمزگان آماده افتتاح شد"، کلیک کنید.