یوروپل از بسته شدن کانال های تبلیغاتی داعش خبر داد

یوروپل از بسته شدن کانال های تبلیغاتی داعش خبر داد

پلیس اروپا و آمریکا سرورهای میزبان از وسایل ارتباطی مرتبط با گروه داعش را که حداقل به 30 زبان به تروریسم دامن می زدند، از بین بردند.

به گزارش دانش نامه، «یوروپل» و «یوروژوست»، پلیس اروپا و واحد همکاری قضایی اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کردند مقامات اسپانیایی 9 فرد افراطی را دستگیر کردند و سرورهایی در آمریکا، آلمان، هلند و ایسلند برچیده شدند.

به نقل از لوریان لوژور، در این بیانیه، این دو اداره عنوان کردند: عملیات مشترک بخشی از تلاش های مستمر و هوشیاری مداوم برای مبارزه با تبلیغات تروریستی و ارتباطات آنلاین، از جمله از طریق رسانه های اجتماعی است.

دراین ارتباط، یک ایستگاه رادیویی، یک خبرگزاری و محتویات شبکه های اجتماعی به چندین زبان بسته شد.

این عملیات نتیجه تحقیقات یک ساله بود که شبکه های تبلیغاتی تروریستی را هدف قرار دادند. بر اساس بیانیه یوروپل و یوروژوست، آنها توانایی سازمان های تروریستی برای جذب، رادیکال سازی و بسیج نیروهای استخدام آنلاین را محدود کردند.

برخی از وب سایت ها همچنین برای جمع آوری کمک های مالی و هماهنگی حملات، همراه با دستورالعمل هایی در مورد چگونگی ساخت مواد منفجره، مورداستفاده قرار می گرفتند.

آلبرتو رودریگز وازکز از پلیس اسپانیا در کنفرانسی خبری در لاهه، جایی که یوروپل و ژوست مستقر هستند، گفت: ارتباط مستقیمی بین نوع تبلیغات منتشر شده و افزایش خطر حملات تروریستی وجود دارد.

پایان خبر دانش نامه

یوروپل از بسته شدن کانال های تبلیغاتی داعش خبر داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یوروپل از بسته شدن کانال های تبلیغاتی داعش خبر داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یوروپل از بسته شدن کانال های تبلیغاتی داعش خبر داد"، کلیک کنید.