یادواره ملی شهدای رسانه کشور در شاهین شهر برگزار می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

یادواره ملی شهدای رسانه کشور در شاهین شهر برگزار می شود - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، سردار مجتبی فدا در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه کشور و شهدای مظلوم خبرنگار غزه اظهار کرد: اگر چه تمام رسانه های بزرگ دنیا در اختیار استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیست ها هستند؛ اما خوشبختانه امروز خبرنگاران آزادی خواه رسانه ها این جنایات را به گوش جهانیان رسانده و واقعیت را منعکس کرده است.

وی ادامه داد: این برنامه روز پنجشنبه 24 خرداد ساعت 9 صبح با سخنرانی سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین و برنامه نمایشی ترکیبی از ابتدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهادت آیت الله رییسی و پیام شهادت آن ها، مشارکت در انتخابات در تالار شیخ بهایی شهرستان شاهین شهر برگزار می شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه انتظار داریم رسانه ها هم صدای مظلومیت مردم غزه و جنایت رژیم کودکش صهیونیستی در حمله به مراکز مختلف از جمله مراکز مذهبی، کمک رسانی، مدرسه ها و حتی چادرهایی که آوارگان فلسطینی در آن بودند به جهان مخابره کنند اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم صدای مظلومیت و فداکاری انسان های شریف و والایی که در عرصه رسانه و خبررسانی چه در 45 سال گذشته و چه در هشت ماه گذشته نقش موثری داشتند را به سمع مردم جهان برسانیم.

وی با گرامیداشت یاد شهید رییسی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اولین ساعات وقوع حادثه برای رییس جمهور در دیدار با خانواده های سپاهیان ولی امر (عج) ضمن امید دادن به مردم اذهان را آماده کردند و اجازه ندادند کشور از شرایط عادی خارج شود.

فدا یادآور شد: اگر در هر کشوری جز ایران این اتفاق افتاده رخ داده بود، ابتدا مرزهای زمینی، هوایی و دریایی بسته شده بود و سپس نیروهای نظامی را در سطح شهر مستقر و حالت امنیتی ایجاد می کردند؛ اما مقام معظم رهبری امنیت را به دل کشور تزریق کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به ویژگی های شهید رییسی گفت: ایشان رییس جمهوری انقلابی، مردمی و سرباز ولایت بود، شهید رییسی مجری دستورات تمامیت انقلاب بود و واقعاً خستگی را خسته کرده و تحول گرا و با ابتکار عمل بود؛ توجه به مردم سرلوحه کار شهید رییسی بود و از نزدیک با مشکلات آن ها روبه رو می شد و از تمام توهین ها گذر کرد و خدا را سرلوحه کارهایش قرار می داد.

وی افزود: امروز، حمله به مناطق مسکونی مختلف، جزو جنایاتی است که اسراییل رقم زده است، و رژیم غاصب صهیونیستی حتی نقاطی که در دنیا محترم شمرده می شود اعم از آمبولانس و بیمارستان ها را نیز مورد حمله قرار می دهد.

یادواره ملی شهدای رسانه کشور در شاهین شهر برگزار می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادواره ملی شهدای رسانه کشور در شاهین شهر برگزار می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادواره ملی شهدای رسانه کشور در شاهین شهر برگزار می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.