کومان: فقط و فقط قهرمانی را می خواهیم

کومان: فقط و فقط قهرمانی را می خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند تاکید کرد تنها نتیجه رضایتبخش برای لاله های نارنجی در یورو 2024 قهرمانی است.

به گزارش دانش نامه، تیم ملی فوتبال هلند امیدوار زیادی دارد تا با هدایت رونالد کومان در یورو 2024 بدرخشد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. هلند در گروه چهارم جام ملت های اروپا با تیم های فرانسه، اتریش و لهستان همگروه است.

رونالد کومان قبل از برگزاری یورو 2024 به میزبانی آلمان گفت: به دنبال قهرمانی در این رقابت بزرگ ایم. برای اینکه یورو 2024 برای ما یک رقابت خاص و موفقیت آمیز باشد باید قهرمانی در این رقابت را به دست بیاوریم. هر نتیجه دیگری غیر از قهرمانی برای ما موفقیت آمیز نیست و به همین خاطر نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا بهترین نمایش را ارایه دهیم.

یورو 2024 جمعه شب آغاز خواهد شد و در دیدار نخست آلمان میزبان در ورزشگاه آلیانتس آره نا شهر مونیخ به مصاف اسکاتلند خواهد رفت.

پایان خبر دانش نامه

کومان: فقط و فقط قهرمانی را می خواهیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کومان: فقط و فقط قهرمانی را می خواهیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کومان: فقط و فقط قهرمانی را می خواهیم"، کلیک کنید.