کشف بیش از 160 کیلوگرم تریاک در قم – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

کشف بیش از 160 کیلوگرم تریاک در قم - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، حسن هاشم نیا در گفت وگویی خبری اظهار کرد: پیرو خبر واصله از طریق پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مبنی بر حمل و جابجایی محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون به شماره پلاک معلوم، بلافاصله موضوع در دستور کار عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ادامه با انجام عملیات پلیسی موفق شدند کامیون موصوف را شناسایی، توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: در بازرسی بعمل آمده از محموله لیمو عمانی بارگیری شده بر روی کامیون مذکور درلابلای گونی های عمانی، تعداد 34 بسته مواد مخدر جاسازی شده به مقدار 161 کیلو و 300 گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

کشف بیش از 160 کیلوگرم تریاک در قم – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بیش از 160 کیلوگرم تریاک در قم – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بیش از 160 کیلوگرم تریاک در قم – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.