کشف بیش از ۱۰۰۰ سکه تقلبی در اردبیل/ مردم مراقب باشند

کشف بیش از ۱۰۰۰ سکه تقلبی در اردبیل/ مردم مراقب باشند

آفتاب‌‌نیوز :

حسین سالاری روز پنجشنبه در این زمینه افزود: ۲ نفر در ارتباط با خرید و فروش سکه‌های گرمی تقلبی در چند روز گذشته در اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، وی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در این زمینه، بیان کرد: بیش از یک هزار عدد انواع سکه از مخفیگاه متهمان دستگیر شده از سوی ماموران کشف و ضبط شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بر همین اساس از مردم خواست تا هوشیاری لازم در خصوص ورود سکه‌های گرمی تقلبی به بازار را داشته باشند و در صورت نیاز به هر گونه خرید و فروش سکه طلا، تنها از طریق واحد‌های صنفی دارای مجوز اقدام کنند.

سوای اقدام‌های قضایی، اطلاعاتی و انتظامی در راستای کاهش احتمال فعالیت سودجویان پیش‌تر نسبت به تشکیل مجمع استانی صنف طلافروشان در اردبیل اقدام شده است تا با نظارت‌های گسترده و هماهنگ اتحادیه‌ها زمینه شفاف‌سازی گردش کالا، افزایش نظارت بر فروشندگان و جلوگیری از عرضه طلا‌های قاچاق، کم‌عیار و یا تقلبی فراهم شود.

کشف بیش از ۱۰۰۰ سکه تقلبی در اردبیل/ مردم مراقب باشند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بیش از ۱۰۰۰ سکه تقلبی در اردبیل/ مردم مراقب باشند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بیش از ۱۰۰۰ سکه تقلبی در اردبیل/ مردم مراقب باشند"، کلیک کنید.