کشف انبار ۲۳۰ میلیاردی سیگارهای قاچاق در شهرری

کشف انبار ۲۳۰ میلیاردی سیگارهای قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۶ میلیون نخ سیگار و ۱۹ تن تنباکو قاچاق از انباری در شهر ری خبر داد.

به گزارش دانش نامه، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای مبارزه با قاچاق کالای دخانی و درپی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر فراوانی سیگار و تنباکو  قاچاق در محدوده شهر ری، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.  

وی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه انجام و از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل شد، اظهارکرد: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی اقدام به تشکیل یک اکیپ کرده و به محل مورد نظر اعزام شدند که جریان بازرسی از این مکان تعداد  شش میلیون نخ سیگار و ۱۹ تن تنباکو قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۲۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:‌ در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

پایان خبر دانش نامه

کشف انبار ۲۳۰ میلیاردی سیگارهای قاچاق در شهرری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف انبار ۲۳۰ میلیاردی سیگارهای قاچاق در شهرری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف انبار ۲۳۰ میلیاردی سیگارهای قاچاق در شهرری"، کلیک کنید.