پشت‌نویسی صلواتی خودروها در کامیاران ویژه ماه محرم انجام شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام مهدی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار دانش نامه اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم‌الحرام پشت نویسی صلواتی ماشین‌ها در شهرستان کامیاران انجام شد.

وی افزود: ایستگاه صلواتی خادم الحسین شهید صحرایی شهرستان کامیاران به مناسبت محرم حسینی با برپایی ایستگاه صلواتی خودروها را شابلون زنی کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران خاطر نشان کرد: عزاداری ایام محرم، سخنرانی، مداحی و برپایی روضه‌های مختلف در هیأت‌ها در ایام محرم انجام می‌شود.

پشت‌نویسی صلواتی خودروها در کامیاران ویژه ماه محرم انجام شد

پشت‌نویسی صلواتی خودروها در کامیاران ویژه ماه محرم انجام شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پشت‌نویسی صلواتی خودروها در کامیاران ویژه ماه محرم انجام شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پشت‌نویسی صلواتی خودروها در کامیاران ویژه ماه محرم انجام شد – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.