پس از پخش اخباری مبنی بر مرگ بایدن؛ پزشک جو بایدن: او سالم است/ بازگشت به کاخ سفید در اسرع وقت

پس از پخش اخباری مبنی بر مرگ بایدن؛ پزشک جو بایدن: او سالم است/ بازگشت به کاخ سفید در اسرع وقت

به گزارش دانش نامه؛ در پی نشر برخی اخبار غیر رسمی در شبکه‌های اجتماعی درباره مرگ «جو بایدن» در پی ابتلاء به کووید -۱۹ (ویروس کرونا)، کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای واکنش نشان داد.

پایگاه خبری الشرق الاوسط دوشنبه شب گزارش داد که کاخ سفید در واکنش به انتشار اخبار غیر رسمی در شبکه‌های اجتماعی درباره مرگ «جو بایدن» در پی ابتلاء به کووید -۱۹ (ویروس کرونا) از قول پزشک ویژه وی اعلام کرد که او سالم و در حال انجام وظایفش است.

به گزارش دانش نامه، همچنین وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که بایدن به بلینکن، وزیر خارجه آمریکا تأکید کرده که در ماه‌های باقی‌مانده به کار خود ادامه دهد.

گفتنی است که گمانه زنی‌ها پس از اعلام کاخ سفید مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور هیچ ملاقاتی در روزهای آینده ندارد، آغاز شد.

پیش از این، شایعاتی مبنی بر مرگ جو بایدن در شبکه‌های اجتماعی آمریکا و از سوی برخی چهره‌های سرشناس حزب جمهوریخواه منتشر شد که کاخ سفید با صدور بیانیه به این شایعات پایان داد.

310310

پس از پخش اخباری مبنی بر مرگ بایدن؛
پزشک جو بایدن: او سالم است/ بازگشت به کاخ سفید در اسرع وقت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پس از پخش اخباری مبنی بر مرگ بایدن؛ پزشک جو بایدن: او سالم است/ بازگشت به کاخ سفید در اسرع وقت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پس از پخش اخباری مبنی بر مرگ بایدن؛ پزشک جو بایدن: او سالم است/ بازگشت به کاخ سفید در اسرع وقت"، کلیک کنید.