پروژه راه دسترسی بندر نوشهر پیشرفت 81درصدی دارد

پروژه راه دسترسی بندر نوشهر پیشرفت 81درصدی دارد

دانش نامه/مازندران مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اتمام راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور 1403 گفت: در حال حاضر این پروژه 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مجموع با تملک اراضی، 800 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

سعید کیاکجوری امشب در نشست خبری با خبرنگاران انجمن صنفی غرب مازندران واقع در دفتر چالوس با بیان اینکه در حال حاضر روند تخلیه و بارگیری در بندر نوشهر روبه افزایش است، اظهار کرد: امسال  945 هزار و 452 تن تخلیه بارگیری صورت گرفت که 65 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی از افزایش 52 درصدی ورودی کشتی ها به بندر نوشهر اشاره کرد و گفت: پارسال در مجموع 205 فروند کشتی وارد بندر نوشهر شد در حالیکه امسال تا امروز 311 کشتی وارد بندر شده است.

وی تصریح کرد: میزان سنجش فعالیت بنادر به تعداد کشتی ها و میزان تخلیه بارگیری است که با توجه به افزایش هر دو مورد نشان دهنده رشد فعالیت بندر نوشهر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ادامه داد: طی چند روز گذشته هشت فروند کشتی به صورت همزمان در حوضچه بندر نوشهر پهلو گرفتند در حالیکه ظرفیت بندر نوشهر پنج فروند است و در برخی اسکله ها کشتی ها به صورت دوبل توقف کردند تا معطل نشوند.

کیاکجوری به راه دسترسی بندر نوشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه ملی به دلیل برخی مشکلات به مدت یک سال و نیم متوقف بود اما از حدود دو ماه قبل مجددا کارگاه فعال شده است.

وی از اتمام و بهره برداری از راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور 1403 خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر این پروژه 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تملک اراضی 800 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در ادامه به وضعیت کارخانه تجهیزات پزشکی در بندر نوشهر اشاره کرد و متذکر شد: این کارخانه با 500 میلیارد تومان در سال قبل کلنگ زنی شد اما به دلیل نداشتن مجوز از وزارت بهداشت مسکوت ماند و منتظر دریافت مجوز است.

پایان خبر دانش نامه

پروژه راه دسترسی بندر نوشهر پیشرفت 81درصدی دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروژه راه دسترسی بندر نوشهر پیشرفت 81درصدی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروژه راه دسترسی بندر نوشهر پیشرفت 81درصدی دارد"، کلیک کنید.