پاسخ بنیادی فر به مصاحبه تند امید عالیشاه

پاسخ بنیادی فر به مصاحبه تند امید عالیشاه

به گزارش خبرگزاری دانش نامه؛ کاپیتان تیم پرسپولیس که در نیمه اول بازی از سوی مدافع گل گهر سرنگون شد و روی زمین افتاد، در میکسدزون ورزشگاه در این خصوص صحبت کرد و انتقاد نسبتا تندی از داور باتجربه این بازی داشت.

به گزارش ورزش سه، عالیشاه در این باره گفته بود: من تعجب می کنم، پنالتی ای که جلوی چشم داور اتفاق افتاد را نگرفت. من نمی دانم آقای بنیادی فر با من چه مشکلی دارد. اگر مشکلی داری برادر بیا رو در رو بگو من مشکلی دارم که نمی گویم یا اصلا دوست ندارم بگویم!

البته پیروزی پرسپولیس باعث شد تا موعود چندان هم زیر فشار افکار عمومی قرار نگیرد اما حضور او در تونل ورزشگاه شهید سلیمانی با هجوم خبرنگاران به این داور برای گرفتن یک مصاحبه کوتاه همراه شد.

با این وجود بنیادی فر بر اساس قوانین اجازه مصاحبه نداشت و به خبرنگاران هم گفت که مصاحبه تصویری انجام نخواهد داد اما سماجت خبرنگار به چند جمله از زبان داور بازی ختم شد.

موعود درباره حرفهای عالیشاه گفت: هیچ مشکلی با امید عالیشاه ندارم و در بازی هم بد صحبت نکردم. من به افشین پیروانی هم گفتم که ما زیر فشار هستیم و باید کمی درک کنید.

258 258

پاسخ بنیادی فر به مصاحبه تند امید عالیشاه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ بنیادی فر به مصاحبه تند امید عالیشاه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ بنیادی فر به مصاحبه تند امید عالیشاه"، کلیک کنید.