وزش باد نسبتا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در تهران

وزش باد نسبتا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در پاره‌ای از نقاط استان از روز چهارشنبه (۱۸ دانش نامه) تا اوایل هفته آینده بطور متناوب گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

به گزارش دانش نامه، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد، در نقاط پرتردد شهری افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در پاره‌ای از نقاط استان از روز چهارشنبه (۱۸ دانش نامه) تا اوایل هفته آینده بطور متناوب گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۸ دانش نامه) صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۹ دانش نامه) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پایان خبر دانش نامه

وزش باد نسبتا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزش باد نسبتا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزش باد نسبتا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در تهران"، کلیک کنید.