ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها

ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها

به گزارش دانش نامه،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی روز جمعه اظهار کرد:شنبه در برخی از مناطق آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش رخ می دهد.

به گزارش دانش نامه، کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز یکشنبه گستره بارش ها در غرب و جنوب غرب، سواحل دریای خزر و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز خواهد بود.

رفیعی از تشدید بارش ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای همین مناطق خبر داد و گفت: گستره این بارش ها دوشنبه مناطقی از دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر هچنین سه شنبه بخشی هایی از شمال شرق و جنوب کشور را در بر می گیرد.

وی گفت: احتمال خیزش گرد و خاک در منطقه زابل وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوایی امروز تهران نیز گفت: بیشینه دما امروز 25 درجه بالای صفر است و از روز یکشنبه و دوشنبه هفته آتی بارش باران در پیش است.

233217

ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان ها"، کلیک کنید.