ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک پاسخ حمایت شهید رییسی را می دهند – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک پاسخ حمایت شهید رییسی را می دهند - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون جانبازان و توان یایان که در امروز (چهارشنبه 2 خرداد) در مراسم تشییع شهدای خدمت حضور داشت، گفت: شهادت بزرگمردان عرصه خدمت، دکتر ریسی، اقای عبداللهیان، استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز و دیگر افرادی که در این پرواز نقش راهبری داشتند را خدمت خانواد ه بزرگوارشون و مقام معظم رهبری و تمام دست اندرکاران تسلیت می گویم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم رهرو و پیروز خوبی براین این عزیزان و راه شان باشیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم کاوران های ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک با نتیجه گیری، پاسخ حمایت ها و زحمات این عزیزان در عرصه های مختلف را بدهند و به نوعی ارج گذاری کنیم از زحماتی که این عزیزان طی سا ل های گذشته برای ورزش و به ویژه توان یابان داشتند.

رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان در پایان گفت که امید دارم خداوند صبری عظیم به خانواده های شان بدهد.

ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک پاسخ حمایت شهید رییسی را می دهند – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک پاسخ حمایت شهید رییسی را می دهند – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک پاسخ حمایت شهید رییسی را می دهند – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.