واگذاری اراضی منطقه آزاد اینچه‌برون به سرمایه‌گذاران تسریع می‌شود

واگذاری اراضی منطقه آزاد اینچه‌برون به سرمایه‌گذاران تسریع می‌شود

به گزارش دانش نامه به نقل از فارس حسن ملک‌حسینی اظهارکرد: به منظور تسریع فعال‌سازی منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه‌برون و رفع چالش‌های موجود، رایزنی‌های مختلفی با دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در سطح ملی و استانی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از چالش‌های موجود در منطقه آزاد تجاری و صنعتی اینچه‌برون، وجود املاک و اراضی بنیاد مستضعفان در محدوده منطقه آزاد است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی اینچه‌برون خاطرنشان کرد: چند روز گذشته نشستی با رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور در پایتخت برگزار شد که در این‌جلسه ضمن عملکرد مثبت منطقه آزاد در یکسال گذشته، چالش‌ها و مشکلات موجود در منطقه مربوط به حوزه بنیاد مستضعفان مطرح و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه رییس سازمان بنیاد مستضعفان کشور به منطقه آزاد اینچه‌برون بسیار مثبت و مساعد بود و به دستور ایشان قرار شد مشکلات و معارضات این حوزه هرچه زودتر برطرف شود.

ملک‌حسینی گفت: با رفع این مشکلات، به زودی واگذاری اراضی محدوده منطقه آزاد اینچه‌برون به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری تسریع و تسهیل خواهدشد.

واگذاری اراضی منطقه آزاد اینچه‌برون به سرمایه‌گذاران تسریع می‌شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واگذاری اراضی منطقه آزاد اینچه‌برون به سرمایه‌گذاران تسریع می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واگذاری اراضی منطقه آزاد اینچه‌برون به سرمایه‌گذاران تسریع می‌شود"، کلیک کنید.