واژگونی اتوبوس زائران اربعین حسینی/ جزئیات

واژگونی اتوبوس زائران اربعین حسینی/ جزئیات

به گزارش دانش نامه از مرکز رسانه قوه قضاییه، رئیس سازمان امدادونجات کشور از واژگونی اتوبوس زائران اربعین حسینی در اتوبان ساوه همدان و مصدوم شدن ۲۸ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، محمودی، رئیس سازمان امدادونجات کشور گفت: ساعت ۰۴:۴۵ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۳، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در کیلومتر ۱۵ اتوبان ساوه به همدان واژگون شد.

محمودی گفت: در پی این حادثه ۲۸ نفر مصدوم شدند که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی افراد مصدوم توسط نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

۴۷۲۳۶

واژگونی اتوبوس زائران اربعین حسینی/ جزئیات

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی اتوبوس زائران اربعین حسینی/ جزئیات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی اتوبوس زائران اربعین حسینی/ جزئیات"، کلیک کنید.