مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد

مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد

رییس جمهور فرانسه یکشنبه شب پارلمان این کشور را منحل کرد و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، مکرون پس از آن پارلمان کشورش را منحل کرد که آرای راستگرایان افراطی در انتخابات پارلمانی اروپا افزایش قابل توجهی یافت.

وی اظهار کرد که نتایج انتخابات پارلمانی اروپا «برای کسانی که از اروپا دفاع می کنند، خوب نیست» و این نتایج فاجعه ای برای دولت وی است که نمی تواند وانمود کند، آن را نادیده می گیرد.

دور نخست انتخابات پارلمان فرانسه 30 ژوین (دهم تیر) و دور دوم هفتم ژوییه (17 تیر) برگزار می شود. این انتخابات کمتر از 2 ماه پیش از بازی های المپیک پاریس برگزار خواهد شد.

مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد"، کلیک کنید.