موزه های دفینه در روز شهادت امیرالمومنین (ع) تعطیل هستند

موزه های دفینه در روز شهادت امیرالمومنین (ع) تعطیل هستند

موزه های وابسته به گروه موزه های دفینه در روز 21 ماه رمضان تعطیل هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه؛ تمامی موزه های این گروه  روز 21 ماه رمضان  همزمان با شهادت حضرت علی (ع) و روز 13 به در تعطیل هستند، ولی از روز 14 فروردین باز خواهند بود.

گروه موزه های دفینه شامل پردیس فرهنگی موزه ای دفینه، پردیس فرهنگی موزه ای شهدای رامسر، مرکز فرهنگی موزه ای زمان، موزه هنر ایران (کاخ مرمر)، موزه خودروهای تاریخی ایران، موزه نور و روشنایی یزد و موزه ملی هنرهای اصفهان هستند.

همچنین موزه های این گروه در روزهای شنبه هر هفته تعطیل هستند، به جز موزه زمان که در تمام روزها تا ساعت 20 آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

موزه های دفینه در روز شهادت امیرالمومنین (ع) تعطیل هستند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موزه های دفینه در روز شهادت امیرالمومنین (ع) تعطیل هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موزه های دفینه در روز شهادت امیرالمومنین (ع) تعطیل هستند"، کلیک کنید.