ممنوعیت تردد در محور چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

ممنوعیت تردد در محور چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار دانش نامه اعلام کرد: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: ترافیک در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال، حدفاصل بیلقان تا کیلومتر ۴ و محدوده آتشگاه، همچنین حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی همچنین اظهار داشت: در آزادراه تهران – شمال محدوده تونل البرز و محور هراز در مسیر شمال به جنوب، حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده‌های بایجان و شنگلده، ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال، محدوده دماوند، آزادراه رشت – قزوین در محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و شهرودبار، و محور قدیم تهران – بومهن در محدوده پل اتوبان بابایی نیز با ترافیک سنگین مواجه هستند.

ممنوعیت تردد در محور چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ممنوعیت تردد در محور چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ممنوعیت تردد در محور چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.